Foredragsholdere

Vi har samlet noen av de mest erfarne innen for kundelojalitet og kundeopplevelse fra alle deler av bransjen. Bli bedre kjent med våre foredragsholdere.

Thomas Thorén

Thomas Thorén

Head of CRM - Mio

Thomas har drøyt 20 års erfaring med markedsføring og de siste 10 årene har han jobbet med kundelojalitet og CRM. Thomas er Head of CRM i møbelkjeden Mio, hvor han jobber med CRM og oppstart av kundeklubb. Thomas har bred erfaring på området og har tidligere jobbet i Gina Tricot, hvor han var med å starte og utvikle kundeklubben.

Helen Felde

Helen Felde

Head of Marketing - NMD

Helen Felde er Head of Marketing i NMD og har ansvaret for all markedsføring av de to kjedene Vitusapotek og Ditt Apotek. I tillegg har hun ansvaret for apotek-konseptet i begge kjeder. Helen har lang bakgrunn fra retail i Statoil (nå Circle K) og Narvesen-konsernet. Hun har dessuten jobbet mye med FMCG og spesielt drikkevarer. Utvikling og innovasjon med mål om å gjøre hverdagen enklere for kundene har alltid vært en viktig drivkraft for hennes arbeid. Nå jobbes det først og fremst for merverdi for kundene gjennom lojalitetsprogrammet VI+

Allan Andreassen

Allan Andreassen

Innsikt og analyse - Advicia

Allan har bakgrunn og erfaring innenfor kunde- og organisasjonsutvikling. Utdannet statsviter fra UiO, og har jobbet med markedsanalyse og interne undersøkelser siden 1996. Han har jobbet i Advicia siden september 2009, og har tidligere arbeidserfaring fra analysebyrå, internettbaserte undersøkelser, videokonferanse og retail.

Petter Høie

Petter Høie

Industry Lead Retail - Facebook

Petter Høie er Industry Lead for Retail i Facebook Norge, hvor han har jobbet de siste 10 årene. Petter er opptatt av hvordan retailindustrien benytter digitalisering og teknologiske løsninger til å forbedre arbeids- og innsiktsprosesser for mer sømløse kundereiser.

 

Tomas Pinås

Tomas Pinås

Sales Director - Maze Feedback AS

Tomas er utdannet ved Høgskolen i Oslo. Han har jobbet som selger og salgssjef i Sybase, samt salgssjef og salgsdirektør i ErgoGroup, Path og Sigma. Han har erfaring fra løsningssalg, der kombinasjonen av programvare, integrasjon og konsulentbistand utgjør hovedelementene i prosjektleveransene til ulike kundesegmenter, som Norgesgruppen, COOP, Reitan, Marine Harvest, Aker Solutions, Kværner, Securitas, Politiet, Tollvesenet og Forsvaret.

Espen Jütte

Espen Jütte

CPM Analytics og doktorgradsstipendiat

Espen er doktorgradsstudent på Handelshøyskolen BI og Teamleder for Data Science hos CPM Analytics. Espen er analytiker med fokus på data science, økonometri og forskningsmetode innen markedsføring. Som hovedoppgave jobber Espen med analyse av effekter og tiltak av reklame, og hvordan håndtere komplekse datamengder fra forskjellige kilder, samt anvende markedsføringsspesifikke modeller – som customer lifetime value (CLV). Espen er utdannet fra Universitet St. Gallen og Handelshøyskolen BI.

Eric Lundberg

Eric Lundberg

CEO - Kjell & Company

Eric Lundberg jobber som CEO i Kjell & Company. Tidligere har han jobbet som markedsdirektør i Bauhaus, Plantagen og Apoteket.

Truls Fjeldstad

Truls Fjeldstad

Director of marketing and business intelligence - NorgesGruppen ASA

Truls jobber som Director of Marketing and Business Intelligence i NorgesGruppen ASA der han har vært i 25 år. Truls sitter i styret for Trumf AS, som med over 2,2 millioner medlemmer er Norges største lojalitetsprogram.

Per Henrik Stenstrøm

Per Henrik Stenstrøm

Konferansier

Per Henrik Stenstrøm har lang erfaring som programleder fra både radio og TV og han er en populær konferansier og debattleder. Han har bred erfaring fra mange ulike redaksjoner, blant annet P4, Dagsrevyen, Se og Hør og Etterlyst. Stenstrøm er en meget populær og prisbelønnet foredragsholder og en av de som virkelig stråler fra scenen. Han vil lose oss igjennom både programmet og være debattleder under konferansen.