Foredragsholdere

Vi har samlet noen av de mest erfarne innen for kundelojalitet og kundeopplevelse fra alle deler av bransjen. Bli bedre kjent med våre foredragsholdere.

Maja Dzafic

Maja Dzafic

CRM Manager - Nordic Choice Hotels

Maja har de siste 8 årene jobbet i Nordic Choice Hotels. Med bakgrunn i både kundeservice, lojalitetsprogrammer, email marketing og CRM har hun en bred erfaring. Maja jobber som CRM Manager i eBerry, Nordic Choice Hotels` digitale selskap og skal snakke om lønnsomhet innen lojalitet og hvorfor de har gått for “De enkle poengene”.

Gisle Almaas

Gisle Almaas

Partner Manager - Google

Gisle jobber som Partner Manager i Google der han har vært i snart 5 år. Tidligere har han jobbet flere år i mediebransjen og kommersiell radio. Han vil snakke om hvilke endringer som skjer hos den moderne forbrukeren og hvordan annonsører må tilpasse seg den ny virkeligheten.

Åsa Axelsson

Åsa Axelsson

CRM Manager - Polarn O. Pyret

Siden 2016 har Åsa vært en del av Polarn O. Pyrets pågående endringsreise. Hun vil snakke om viktigheten av å forstå kunden, fremganger og utfordringer samt konkrete eksempler. Åsa kommer tidligere fra Kicks, der hun har utviklet og drevet lojalitetsprogrammet for Nordens største skjønnhetskjede.

Øivind Magnussen

Øivind Magnussen

Konferansier

Øivind har en lang karrière som rådgiver innen markedsstrategi, dialogmarkedsføring og teknologi. Han startet selskapet Million Handshakes, som utviklet systemet som markedsføres i dag på verdensmarkedet av Pitney Bowes som Portrait Dialogue. Øivind har også vært strategirådgiver for Gartner Group og nå sist i SAS Institute. I sum har Øivind fra 1996 fram til i dag,  hjulpet mer enn 50 kunder i innland og utland med sitt lojalitetsarbeid.

Cathrine Moksnes

Cathrine Moksnes

Daglig Leder Naug & Rådgiverne

Cathrine er daglig leder i rådgivingsselskapet Naug & Rådgiverne. Hun er aktiv i debatten omkring hvordan skape vekstplattformer for fremtidens selskaper. Som trendkurator er hun alltid nysgjerrig på trender og makrofaktorer i endring for å se hvordan det påvirker forbrukerne og samfunnet. Som konsulent har hun jobbet med mange av Norges største merkevarer og har før det mange års erfaring fra selskaper som McDonald`s, Stokke, Fjordland og Coca-Cola.

Petter Høie

Petter Høie

Industry Lead Retail

Petter har lang erfaring fra Facebook der han har jobbet siden 2009. Nylig gikk han inn i ny  rolle som Industry Lead Retail. Petter har et stort engasjement for retail og og han skal snakke om hvordan vi skal følge kunden i et omnikanal perspektiv. Hvordan kan vi knytte digitale handlinger med hva som skjer i butikk.

Hilde Marie Rustad

Hilde Marie Rustad

Head of CRM - OBOS

Hilde har erfaring fra alle områder innen CRM og dialogprogrammer, både implementering av nye systemer samt drift og forvaltning
hos kjente merkevarer som DnB, NSB, Block Watne og Stiftelsen Norsk Luftambulanse. Hun har en Master of Management fra
Handelshøyskolen BI, er 45 år og kommer fra Oslo. Hilde har siden januar 2018 ledet OBOS sin satsning på CRM og tilhører divisjonen Digitale Tjenester i OBOS.

Matilda Dorotic

Matilda Dorotic

Førsteamanuensis - Handelshøyskolen BI

Matilda Dorotic er førsteamanuensis ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Hun har PhD fra universitetet i Groningen i Nederland og en Master i Science fra England. Hennes forskning omfatter kundelojalitet og effekten av ulike markedsstrategiske tiltak, som blant annet bonuspoeng og andre virkemidler i et kundelojalitetsprogram. Matilda har en rekke publikasjoner og fagartikler innen relaterte temaer som forbrukertrender, kundetilfredshet og ledelse.

Ole Heintz

Ole Heintz

Adm. direktør - Convert

Ole Johan Heinz er Adm. direktør i Convert og fagansvarlig for brukeropplevelse og konverteringsoptimalisering. Ole har jobbet med web omtrent siden det kom til landet, og er mye brukt som foredragsholder innen e-commerce og har arbeidet som rådgiver for en rekke kjente merkevarer, som Kolonial.no, Power, VITA, Babyshop, Orkla Health, Norrøna m.fl

Pierre Million

Pierre Million

CRM Manager - Bokus

Pierre har jobbet med kundelojalitet i store skandinaviske og internasjonale organisasjoner som SAS, Dagens Industri og Pierce. Hans hovedområde er kundestrategier og konsepter med spesielt fokus på personalisert kommunikasjon for å øke salg og kjøpsfrekvens. Pierre jobber nå i Bokus – bokspesialist på nettet, og hans fokus er her utvikling av CRM, automatisert kommunikasjon og langsiktige strategier.